Teme principale
- Actualitati
- Anchete
- Interviuri
- Vox populi
- Politic
- Social
- Economic
- Cultura.Invatamant
- Caleidoscop national
- Panoramic sportiv
- Divertisment
Prima pagină (PDF)
Caricatura zilei
Newsletter
Abonează-te pentru a primi buletinul de știri prin email
01.02.2010 07:21
Grav abuz politic împotriva Trustului Artpress

❚ Culmea este că toți cei ce au votat impozitele și taxele pentru anul 2010 declară că „nu știau nimic” despre taxele pentru vânzarea de ziare!
❚ 120.000 de euro chirie pentru vânzarea de ziare și cărți - asta visează primarul Boriga, autorul moral și inițiatorul acestui grosolan abuz!
❚ Secretarul declară înConsiliul Local că executivul a inițiat taxa, iar viceprimarii habar n-au!
❚ Dacă accesați pe net taxele pe 2010 la orice primărie din țară, o să vedeți că Târgoviștea e pe primul loc, la distanță mare de celelalte orașe din țară, fie ele și de zece ori mai mari decât târgul nostru
❚ Partea fericită pe care o puteți constata văzând noile taxe locale la Târgoviște este că cele plătite de ceilalți consilieri (pentru afacerile lor sau ale celor pe care îi reprezintă în CLM) au crescut cu... 0 (zero) la sută în timp ce taxele pentru difuzarea presei au crescut ilegal cu peste 10.000 % !
❚ Trustul ARTPRESS va contesta în termeni legali acest abuz. Totodată, după clarificarea economică a situației, trustul va depune plângere penală împotriva tuturor consilierilor care au votat evident abuziv
❚ Încălcând legea, primarul Gabriel Boriga, împreună cu secretarul Chiru Cristea Cătălin au reușit să-i influențeze pe toți consilierii PDL pentru comiterea abuzului
❚ Votul de joi a demonstrat că influența pentru săvârșirea abuzului a funcționat și la cei doi consilieri municipali PNL
❚ Numai în luna ianuarie ARTPRESS a înregistrat pierderi de sute de milioane pe care urmează, evident, să le recupereze de la cei ce dau interpretări politice legilor
„Nu mă băgați la înaintare”
● Telefon Atanasiu Aurelia, șef serviciu Primăria Târgoviște
T.V. : Cine a fixat această taxă?
Atanasiu: V-am spus mai devreme.
T.V. : Nu mi-ați spus, vreau să știu ca să-l întreb pe el, până la urmă. Eu trebuie să duc războiul până la capăt și chiar nu vreau să vă bag în necaz pe dumneavoastră.
Atanasiu: Păi da, v-am spus mai devreme.
T.V. : Primarul?
Atanasiu: Nu.
T.V. : Secretarul?
Atanasiu: Da.
T.V. : Secretarul a făcut această propunere?
Atanasiu: Dânsul a discutat probabil mai departe…
T.V. : Cu primarul?
Atanasiu: Da. Nu mă băgați la înaintare.
T.V. : Deci primarul și cu secretarul?
Atanasiu: Nu, doar secretarul. A luat contractele care sunt în derulare…
„A strecurat această mărire”
● Telefon Băluță Vasile, consilier local PDL
Băluță Vasile : Nu știu nimic de treaba aceasta. Vă spun sincer că m-am interesat în mod direct la societățile comerciale pentru că anul trecut ne-au cam pârlit, au luat majorate impozitele la clădiri anul trecut, iar anul acesta am văzut că nu au crescut și am zis că e ok. Apoi m-am uitat la apartamente și am văzut că e o creștere, dar rezonabilă și atât. După aceea am dat foaia, era acolo pe o pagină, în rest nu m-am uitat.
T.V.: E o creștere aberantă a taxelor și toată lumea dă vina pe executiv, pe primar…
Băluță Vasile : Cum adică?
T.V. : Am sunat toți colegii și nimeni nu știe nimic.
Băluță Vasile : Nu au avut timp să se uite.
T.V.: Mi-au crescut taxele cu 10 mii la sută.
Băluță Vasile : Cum adică 10 mii la sută?
T.V. : Adică a crescut de 100 de ori, mai pe românește.
Băluță Vasile : La ce anume, la chioșcurile de ziare sau e taxă de distribuție presă?
T.V. : E vorba de taxa chirie pe chioșcurile de ziare. Adică nici dacă stau în Intercontinental nu am taxa 100 de euro pe metru pătrat.
Băluță Vasile : Această taxă e pe an sau pe lună?
T.V. : Pe lună.
Băluță Vasile : Aha…
T.V. : Adică 400 de euro pe lună pe un chioșc, ar fi vorba de câteva miliarde pe an, e mare nebunie. Mă uitam pe ele și nu înțelegeam.
Băluță Vasile : Dacă ar fi 1200…câte chioșcuri aveți dumneavoastră?
T.V. : Am cam 30.
Băluță Vasile : Aoleu…36 de mii de euro pe an.
T.V. : Nu, aceasta e taxa pe lună, am chioșcuri care au în medie 4 metri. Numai dacă faceți 100 de metri și dacă înmulțim cu 100 de euro ne dă 10 mii de euro. Plătesc 120 de mii euro chirie la chioșcurile de ziare. Este enorm. Știu că nu sunt un băiat care să stârnesc zâmbete, din păcate sunt un pic mai aspru și mai aprig, dar această sumă e imensă. Adică este o răzbunare mult prea mare.
Băluță Vasile : Și de ce nu faceți o hârtie?
T.V. : O să fac. Credeam că este o greșeală, de aceea am sunat pe toată lumea, să văd ce se întâmplă.
Băluță Vasile : S-ar putea să fie o greșeală.
T.V. : Domnul secretar mi-a zis că nu este o greșeală, că domnul primar a dat această dispoziție.
Băluță Vasile : Interesant este că noi am avut o ședință mai înainte, dar nu am discutat acest aspect, am discutat numai cu cât cresc la apartamente și erau toate în limită rezonabilă. A strecurat această mărire.
„Trebuie făcut ceva, că altfel dispărem”
● Telefon Diculescu Maria, consilier local PSD
Diculescu: Când am cerut ordinea de zi cu câteva zile înainte, domnișoara aceea care se ocupă m-a deranjat, pentru a nu știu câta oară, cu tonul ei. Eu nu sunt sluga nimănui ca să-mi vorbească mie o *** pe un ton total nepotrivit. Nu primesc ordine de la nimeni. Sper să depășesc această fază pentru că este extraordinar de greu.
T.V. : Eu am jumătate de oameni în șomaj, ăștia ne-au distrus.
Diculescu: Dar nu este bine ce fac, eu i-am spus și lui Victor, am zis și în ședință, cred că ar trebui să discute liderii și să vadă dacă există o cale de reconciliere. Trebuie făcut ceva, că altfel dispărem.
„Nu eu m-am ocupat de chestia asta”
● Telefon Briceag Paul, viceprimar
T.V. : Vă salut domnul viceprimar, Tedi Vasiliu. Ce faceți, domnule vice?
Briceag: Semnez niște hârtii.
T.V. : Spuneți-mi și mie ce s-a întâmplat de a crescut taxa pentru chioșcurile de ziare de 10 mii la sută? (n.n. 120.000 euro chirie!)
Briceag: Sincer nu știu și nu iau pe nu în brațe pur și simplu, dar nu eu m-am ocupat de chestia asta.
T.V. : Dar cine s-a ocupat, dați-mi un reper să mă pot duce la el, un nume să-l sun.
Briceag: Păi în primul rând domnul Crintescu de la Serviciul taxe și impozite și bănuiesc că știe și primarul.
„A fost inițiativa domnului primar”
● Telefon Cătălin Chiru Cristea, secretar
T.V.: A cui a fost inițiativa asta, vreau să știu și eu.
Cătălin Chiru: Ce pot să vă spun? Inițiatorul poate fi unul dintre cei trei: primarul, 1/3 din consiliu sau din populație. Asta însă a fost, în proporție de 99 %, inițiativa domnului primar, că nu am avut inițiative de la popor sau din partea consilierilor.
T.V. : Dacă e inițiativa domnului primar, pot să o iau și ca abuz că a încălcat legea.(n.n. totul în afara legii și cu primarul și cu 1/3 și populația!!!)
„Nu știu nimic”
● Telefon Honorius Moțoc, consilier local PDL
T.V. : Vreau să vă adresez numai o întrebare: spuneți-mi cum e cu taxa asta pentru chioșcurile de ziare, care s-a mărit de la 5 lei la 468, adică de 100 de ori?
Moțoc: Nu știu nimic.
T.V. : Păi am votat-o, nu ați fost la ultima ședință?
Moțoc: Aaaaaa, taxa. Și de câte ori a crescut?
T.V. : De 100 de ori, adică de la 5 lei la 468 de lei, cu 10.000 % ! Este numai pentru ziare și reviste, asta îmi este dedicată mie în mod expres, nu există în lume așa ceva.
Moțoc: A apărut la taxe și impozite și este clar că nu s-a urmărit în detaliu ce scrie la fiecare punct.
T.V. : Adică a băgat-o pe sub nas. Nu știți nimic, nu v-a zis nimeni nimic pe la partid?
Moțoc: Nu.
„Toată lumea dă vina pe mine”
● Telefon Maican Dorin, director Direcția de Administrare
a Patrimoniului Public și Privat Primăria Târgoviște
T.V. : Domnule Maican, Tedi Vasiliu vă deranjează. Toată lumea mă trimite la dumneavoastră și îmi spune că dumneavoastră ați venit cu această propunere.
Maican: Acuma știți cum e, toată lumea dă vina pe mine, eu nici nu le-am văzut, dracu’, decât în ședința de consiliu. Dă-o dracu’.
T.V. : Toată lumea zice că a fost propunerea domnului Maican și a doamnei Atanasiu.
Maican: Păi întrebați-o pe doamnă dacă le-a făcut dânsa, dar eu nu cred că o să vă spună mai mult decât vă spun eu.
„Când li se pune pata, fac ce vor”
● Telefon Pantea Viorel, consilier local PDL
T.V. : Am o întrebare la dumneavoastră, spuneți-mi cum a crescut taxa asta pentru chioșcurile de ziare de la 5 lei la 468 de lei, adică într-un procent de 10 mii la sută?
Pantea Viorel: Îmi pare rău, eu chiar mă uitam de ce nu reacționați știind că aveți și dumneavoastră chioșcuri. Și chiar m-am uitat la dumneavoastră mai fix așa.
T.V. : Am înțeles. A cui a fost această dispoziție, măcar să știu la cine mă adresez?
Pantea Viorel: A executivului, iar executivul știți cine este.
T.V.: Primarul?
Pantea Viorel: Păi….
T.V. : Primarul este, că viceprimarii spun că nu știu nimic, am vorbit cu amândoi. Numai secretarul mi-a zis că a fost dispoziția primarului.
Pantea Viorel: Da. Știți cum sunt, când li se pune pata fac ce vor și cu asta basta.
„Nu are cum să vă mărească așa chiria”
● Telefon Bogdan Ana, viceprimar
T.V. : Vreau să vă adresez numai o întrebare, spuneți-mi ce se întâmplă de mi-au mărit chiria exorbitant?
Bogdan Ana: Păi nu știu ce să vă zic, am citit mesajul dumneavoastră, dar nu știu cum, când și cine v-a mărit-o. Chiar nu știu nimic.
T.V. : Cum nu știe nimeni, nu s-a discutat?
Bogdan Ana: Eu chiar nu știu unde v-au mărit chiria dumneavoastră. Cum v-au mărit chiria?
T.V. : Cu 10 zece mii la sută, nu se întâmplă pe planetă așa ceva.
Bogdan Ana: Nu are cum să vă mărească așa chiria. Am citit mesajul dumneavoastră și nu înțeleg cum să vă mărească chiria dacă aveți deja semnat un contract.
T.V. : Chiria la chioșcurile de ziare s-a mărit de 100 de ori.
Bogdan Ana: Deci, chiria la chioșcurile de ziare nu are cum să se mărească, toate chiriile sunt în baza unui contract. Nu are nimeni cum să schimbe un contract de capul lui, trebuie să facă cu acordul părților sau după ce se reziliază sau poate în urma unei licitații. Nu știu cum spuneți dumneavoastră că v-au mărit chiriile de 10 mii la sută.
„Au făcut ceva ilegal”
● Telefon Paraschiv Cornelia, consilier local PNL
T.V. : Numai o întrebare vă pun, mai știți cum a apărut articolul acesta de a crescut prețul la vânzarea de ziare de la 5 lei la 468 de lei pe metru pătrat, cu o creștere de 10 mii la sută?
Paraschiv Cornelia: Mă credeți sau nu, eu nu l-am văzut. Aseară mi-a zis domnul Ranin de la teatru, dar eu vă jur că nu l-am văzut. Nu este legal, pentru că maxim 20% se pot mări taxele și impozitele și bineînțeles că trebuie să revenim în consiliu cu lucrul acesta. Ei au făcut ceva ilegal. Dumneavoastră l-ați văzut înainte?
„Nu este corect ce vor să facă”
● Telefon Pavel Babeu, consilier local PDL
T.V. : Domule Babeu, dumneavoastră sunteți și jurist, spuneți-mi cum s-a putut să crească taxa la chioșcurile de ziare de la 5 lei la 468 de lei pe metru pătrat, cu 10 mii la sută mai mare?
Pavel Babeu: Eu am înțeles că este vorba de o taxă. Nu știu să vă răspund acum, dar ne uităm pe hârtii și le discutăm. Am primit și mesajul dumneavoastră, analizăm totul, acum nu știu ce să vă spun.
T.V. : Ei vor să închidă trustul, asta este problema.
Pavel Babeu: Nu este corect ce vor să facă, fiecare are dreptul la opinie. (n.n. ceva, ceva știa dl. Babeu despre chirie și opinie)
„Nu se poate așa ceva, faceți contestație”
● Telefon Tudorică Răducanu, consilier local PDL
T.V. : Domnule Răducanu, vă întreb în legătură cu taxele și impozitele care s-au fixat joi, când am fost la ședință, pentru chioșcurile de ziare de la 5 lei la 468 de lei pe metru pătrat, adică au crescut cu 10 mii la sută.
Răducanu: Păi, știți care este problema, nici nu ne-am uitat ce am făcut acolo, habar n-am vă spun sigur.
T.V. : Domnul Răducanu, au crescut prețul de 100 de ori la vânzarea de ziare și reviste, eu trebuie să vând 100 de mii de ziare pe chioșc pe zi ca să pot plăti aceste taxe, e nenorocire.
Răducanu: Vă dau cuvântul meu de om că habar n-am și cred că nici un consilier nu știe. V-aș fi spus dacă aș fi știut ceva, că aceeași situație ne așteaptă și pe noi, se scumpesc taxele la magazine.
T.V. : Adică eu trebuie să plătesc 100 de euro metru pătrat la un chioșc de ziare.
Răducanu: Nu se poate așa ceva!
T.V. : Am să fac contestație.
Răducanu: Faceți contestație, vă rog frumos. (n.n. la contestație tot așa a votat dl. Răducanu!)
„Nu-mi amintesc despre ce este vorba”
● Telefon Rusescu George, consilier municipal PDL
T.V. : Fac un periplu gazetăresc, îmi caut dreptatea pe care n-o mai găsesc, o fi ascunsă pe undeva. Spuneți-mi, poate știți ceva în plus, cum a ajuns chiria la chioșcurile de ziare de la 5 lei la 468 de lei pe metru pătrat, adică cu 10 mii la sută mai mare? Știți ceva din ceea ce sa discutat la comisie?
Rusescu George: Acum, în momentul acesta, când vorbesc cu dumneavoastră chiar nu-mi amintesc despre ce este vorba.
T.V. : S-a discutat la ultima ședință.
Rusescu George: O să mă uit despre ce este vorba și o să văd.
T.V. : Uitați-vă, vă rog, peste hotărâre și dați-mi un telefon pe numărul de mobil. În ce comisie sunteți? Rusescu George: În comisia trei, cea în care este domnul Dănciulescu și domnul Tudorică.
T.V. : Aștept un semnal de la dumneavoastră (n.n. Nu a mai sunat nici până astăzi și a votat și a doua oară la fel).
„Este incredibil. Dați-i în judecată”
● Telefon Silviu Tănase, consilier local PNL
T.V. :Domnule Tănase, spuneți-mi, dacă știți, cum au crescut impozitele astea la ziare și reviste de la 5 lei pe metru pătrat la 468 de lei pe metru pătrat, de 10 mii de ori?
Silviu Tănase: Nici nu am văzut, m-am uitat doar la apartamente, mașini, dar nu m-am uitat la toate.
T.V. : Păi a crescut de 10 mii de ori, e posibil 10 mii la sută?
Silviu Tănase: E incredibil, am văzut mesajele pe care mi le-ați trimis și am rămas uimit la treaba asta. Eu l-am întrebat pe Crintescu și mi-a zis că de la Maican e plecată această dispoziție, deci de la el, de la Domeniul public.
T.V. : Domeniul public mi-a zis că secretarul, secretarul mi-a zis că primarul.
Silviu Tănase: Efectiv nu am văzut, pentru că dacă vedeam înainte de ședință, nu mai votam.
T.V. : V-ați abținut.
Silviu Tănase: Deci nu au avut decât voturile lor probabil. Dați-i în judecată.
T.V. : Asta voi face, dar vroiam să aflu dacă știți ceva.
Silviu Tănase: Nu știu absolut nimic, că dacă știam vă spuneam la telefon. Oricum, a fost ceva acolo, că de aceea ne-am abținut, cel puțin eu și Cornelia. (n.n. numai că uitând ce spune, dânsul votează la fel)
„Se vede clar că a fost încălcată legea”
● Telefon Stănescu Iulian, consilier local PDL
T.V. : Spuneți-mi cum a fost posibil să se aprobe taxa asta la chioșcurile de ziare de la 5 lei la 468 de lei pe metru pătrat, cu o creștere de 10 mii la sută.
Stănescu Iulian: Domnule Vasiliu, eu am interpelat pe Crintescu și pe Maican la comisie, că știți că ne mai înțepăm noi, dar când e vorba de mărit taxe și impozite nu prea sunt de acord pentru că știu cum e viața pe la noi, cum se câștigă existența. I-am tot întrebat și l-am întors de două-trei ori la comisie pe Crintescu iar el mi-a zis că nu suntem sub nivelul oricărui oraș din țară, suntem în limita legală. Și m-a mulțumit răspunsul.
T.V. : La chioșcurile de ziare v-a spus?
Stănescu Iulian: Nu, în general.
T.V. : Păi, la celelalte suntem în limita pe țară, dar la chioșcurile de ziare a crescut cu 10 mii la sută, adică de o sută de ori, pentru că este vorba despre mine. Aici este problema.
Stănescu Iulian: Acum, dacă sunt așa anomalii și se vede clar că a fost încălcată legea se poate repara, mai ales dacă este o diferență atât de mare. (n.n. vorbe, vorbe, că la Târgoviște chiria-i cea mai mare din țară)
„Trebuie atacată repede. Încă o dată au greșit”
● Telefon Țuțuianu Ion, consilier local PSD
T.V. : Spuneți-mi și mie cum a fost posibil să crească prețul la chioșcurile de ziare de la 5 lei la 468 de lei pe metru pătrat, cu un procent de 10 mii la sută?
Țuțuianu Ion: Taxa este instituită de Consiliul Local în temeiul articolului 283 cu 2 și s-a avut în vedere nivelul maxim de 13 lei pe metru pătrat pe zi din 2006, majorat cu 20 % .
T.V. : Uitați-vă la toate celelalte, la afacerile lor e creșterea zero. La punctul 5, spre exemplu, taxa pentru desfacere, producere, închiriere a fost 70 a rămas 70, oricum multe sunt zero. Uitați-vă jos, la spălătorii, a fost 18 lei a rămas 18 lei și la mine e cu 10 mii la sută mai mare!
Țuțuianu Ion: Trebuie atacată în contencios pentru că nu este așa cum spun aici, ei nu au cum să se întoarcă în 2006 și cu 20% față de 2008.
T.V. : Domnule Țuțuianu, au fost crescute taxele, în 2006, în 2007 și în 2008, au fost majorate taxele între timp.
Țuțuianu Ion: Corect, vreau să spun că încă o dată au greșit. Dacă aveau de gând să facă această porcărie, nu trebuia să o facă în aceeași hotărâre. S-ar putea să vină și să zică că au reglementat taxele din 2006, e răspunderea lor ce au făcut, dar trebuia să o facă în altă hotărâre, nu în hotărârea de stabilire a taxelor și impozitelor care spune verde, 20 %. Trebuie atacată repede. (n.n. singurul consilier care se mai uită prin legi)
„Vă dați seama că altcineva nu avea cine decât primarul”
● Telefon Alexandru Șerban, consilier local PDL
T.V. Dumneavoastră ați văzut taxele acestea?
A.S. Domnul Tedi, am văzut că s-au ridicat cu 10%.
T.V: Și la mine cu 10 mii la sută?
A.S: Bănuiesc că dumneavoastră ați fost băgat pe acolo ca subpunct pe undeva, din moment ce pe ordinea de zi nu a existat treaba asta.
T.V: Păi subpunctul trebuia discutat în ședință, nu trebuia să treacă așa, printre.
A.S. Păi tocmai din cauza asta v-am și trimis mesajul respectiv, că nici eu nu sunt de acord cu astfel de practică, dacă mă întrebați pe mine personal. Eu am votat puțin în necunoștiință. Credeți-mă că nu sunt de acord cu practici din astea, mai ales la presă.
T.V. Dar e în afara legii.
A.S.: Dacă discutam înainte, dacă știam ce se întâmplă, puteam să luăm o altă decizie, cu toții.
T.V.: Cine licitează cu 2 milioane, cu 3, e treaba lui. Eu nu-mi pot permite. E mai scump decât la Athenee Palace, metrul pătrat.
A.S..: E vorba de bun simț, în primul rând, că trebuie să-i spui omului ceea ce se întâmplă în față.
T.V.: Domne, dar cine e autorul? Cine a pus la cale asta? Măcar să știu și eu pe cine sun.
A.S.: Domnul Tedi, în afară de Primărie și de acoliții lor de acolo (...), care se dau că sunt prieteni ba cu mine, ba cu dumneavoastră. Vă dați seama că altcineva nu avea cine decât primarul și cu cel care se ocupă de licitațiile astea.
T.V: Orice conflict ar avea cu mine, aici e vorba de lege, nu are ce să facă.
A.S: Domnul Tedi, din punctul meu de vedere, v-am spus: nu mi se pare cea mai deșteaptă, adică deloc cea mai deșteaptă soluție. Dacă știam despre ce este vorba, se discuta în plen, analizam puțin situația, eu unul vă spun drept că aș fi votat împotrivă fără doar și poate.
T.V.: N-ați votat decât dumneavoastră 14, în rest n-a votat nimeni.
A.S.: Da, pentru că am zis că se ridică taxele și impozitele cu 10%. Despre asta a fost dezbaterea, asta s-a discutat acolo, eu habar n-aveam că în subpunctul de pe ordinea de zi e și chestia asta, după care eu i-am spus domnului Dănciulescu.
T.V.: Dar cine v-a spus, domne, secretarul, cine v-a spus că sunt curios...
A.S. : Nu, nu, nu, Gabi înainte de ședință.
T.V. Primarul...
A.S. Da.
T.V. Și cum v-a spus, că se măresc chiriile cu atâta, așa de mare, sau cum?
A.S.: Ce ne-a spus: ne-a spus înainte, domne, suntem obligați să mărim cu 10% taxele și impozitele pentru că la anul nu o să mai avem bani de investiții, nu mai avem bani să plătim restanțele către firme, draci, laci. Anul 2009 e sub orice critică, iar noi o să avem canci. Și când am auzit chestia asta am zis: da domne, e o chestie logică, asta e, să sărim cu toții.
T.V: Dar asta cu 10.000 la 100?
A.S: Nu ni s-a spus de 10000 la sută.
T.V.: Eu o să mă adresez instanței, pentru că ăsta e un abuz și toată lumea l-a votat.
A.S.: M-am gândit că oamenii sunt cinstiți și ne spun tot. Dar acum trebuie să belim ochii că uite ce se întâmplă: semnăm ceva, ne dăm votul și apoi regretăm, sau ne trezim că facem vreo boacănă. Eu sunt nou acolo.
T.V. Dar cum a făcut Gabi Boriga ăsta Dreptul, cum poți să faci așa ceva? Eu rămân mut, vă spun drept.
A.S.: Domnul Tedi, dumneavoastră vă certați cu el, el simte nevoia să se refuleze și din tot rahatul ăsta pierde și el, pierdeți și dumneavoastră.
T.V.: Domnule, el e mai tânăr...
A.S.: Domnul Tedi, orgoliul ăsta și nesimțirea asta, la mine personal e de neînțeles.
T.V.: Nu poți să ai orgoliul ăsta ca tânăr într-o asemenea funcție!
A.S.: Și dumneavoastră exagerați de multe ori în privința lui, să fim cinstiți acuma, deci nu se pune problema că doar el. Trebuie să găsiți o linie comună, să vă împungeți, că așa e, unul la putere și unul în opoziție, dar să găsiți o anumită linie unde să ne putem înțelege, să ne purtăm omenește, să nu afectăm afaceri, să nu dăm oamenii în șomaj, să nu stricăm relații. Politica asta nu e un război, să luăm pistoalele și baionetele și să începem să ne împușcăm, să ne tăiem pe aici. (n.n. cu atâta moralitate nici nu putea vota altfel a doua oară!) (va urma)
Teodor Vasiliu | teodor.vasiliu@artpress.ro
Comentarii
Trimis de admin la 16.02.2010 14:28
pentru chioscuri de ziare? in Targoviste? poate sunt cei care au participat la licitatie pentru a ne face concurenta si au supralicitat fara sa-si dea seama ca nu vor putea sustine asemenea costuri. Iar sa zic de zece ori acelasi lucru? S-a licitat. Daca maine vine Popescu si liciteaza pentru 2000 EURO mp/luna, trebuie de a doua zi sa plateasca toata lumea la fel?
Trimis de xanas la 16.02.2010 14:19
am spus corect altii platesc 700 lei/mp/luna iar d-ul Vasiliu 5 lei/mp/luna
Trimis de admin la 16.02.2010 14:15
to: xanax
Imi pare rau, cred ca ati inteles gresit. Nu 700 de lei, ci 7 lei trebuie sa plateasca ceilalti, care chiar nu sunt plebea, ci tocmai afaceristii din anturajul Nas-Fin PDL.
Trimis de xanax la 16.02.2010 12:57
daca d-ul VASILIU este consilier local trebuie sa plateasca 5 lei /mp/luna iar alte firme 700 lei/mp/luna.Intreb si eu ca om de rand, de ce cei care au pile sa plateasaca 5lei,iar plebea 700.Cand esti corect d-le Vasiliu
Trimis de avatar la 03.02.2010 15:12
cand ma gandesc frate cat de tare am crezut in sloganul PDL din campania din 2008: „Jos batranii comunisti!”... iar acum cei ce se dau mari democrati vin cu cele mai comuniste idei. Sa va aliniati singuri ma, in drum spre celula! Jos comunistii din consiliu!
Trimis de admin la 03.02.2010 10:27
to: Oana
Cred ca a devenit foarte clar pentru toti cititorii nostri ce fel de mesaj vrei sa transmiti prin comentariile postate. Faptul ca insisti nu-ti poate aduce decat un deficit de imagine.
Daca nu crezi ceea ce am afirmat in legatura cu taxele din alte orase, te poti interesa pe internet.
Ideea cu alinierea chiriilor este de factura comunista. Traim in democratie, intr-o economie de piata, iar sumele sunt licitate. Daca maine vine o firma si liciteaza pentru a plati 1000 de euro pe metrul patrat, trebuie sa se "alinieze" toti la acest pret? In plus, am spus-o si o spun din nou: un chiosc de ziare nu este magazin alimentar, nu are rulajul zilnic al unui magazin alimentar, al unui restaurant, al unui fast-food etc.
"Eu nu platesc Primarul si Presedintele CJD sa stea in procese tampite cu Dvs. Preocuparile lor ar trebui sa fie cu totul altele" - de acord, nu i-am fi dat in judecata daca ne-ar fi raspuns, asa cum prevede Legea, la adresele noastre oficiale referitoare la cheltuirea banului public. Si sa stii ca si noi am cheltuit foarte multi bani, foarte mult timp si foarte multa energie pentru procesele acestea ca sa va aducem informatiile de interes public pe care primarul Boriga si Presedintele CJD, Florin Popescu, le-au tinut ca pe niste secrete de stat. S-ar putea sa va deranjeze mai mult faptul ca am obtinut aceste informatii (care in mod normal ar trebui sa va intereseze). Daca sunteti intr-adevar ingrijorata de cum este cheltuit banul public, va invitam sa urmariti anchetele nostre de presa unde va prezentam, cu documente oficiale obtinute tocmai in urma prceselor, cum au cheltuit administratorii dragi dvs milioanele de euro, bani publici. Acolo sunt banii dumneavoastra ;)
Deja devine obositor sa tot repet: nici conducerea Artpress si nici unul dintre salariatii Artpress nu a fost la putere! Va rog insistent sa incetati, Oana, cu aceasta minciuna. Sau nu intelegeti ce inseamna a fi la putere?
Trimis de Oana la 02.02.2010 22:57
Atata timp cat noi, targovistenii, nu avem informatii despre taxele din alte orase, nu ne putem emite nicio parere, iar eu pe voi pe cuvant...nu va cred. Ideea e ca nu e normal ca un magazin de mici dimensiuni sa plateasca o chirie de 100 - 200 mp/luna (poate chiar mai mult), iar Dvs sa platiti 5 lei/mp. Asta e strigator la cer. Iar eu nu cred ca v-a marit chiria; doar v-a aliniat la chiriile de pe piata. Si inca ceva: eu nu platesc nici Primarul si Presedintele CJD sa stea in procese tampite cu Dvs. Preocuparile lor ar trebui sa fie cu totul altele. Daca intr-adevar va pasa de targovisteni si de "banul public", nu il mai consumati pt ca si procesele astea tot eu le platesc. Si nu inteleg de ce va e asa frica, daca tot afirmati ca targovistenii sunt nemultumiti de administratia Boriga; mandatul expira in 2012. Voi ati fost la putere in Dambovita aproape 20 de ani; sa mai stea si altii 20 de ani, nu numai voi! Si, decat sa-mi raspundeti voi in stilul vostru, ma bine n-o faceti! Este un mesaj pur informativ pt voi.
Trimis de admin la 01.02.2010 11:35
to: Nicu
Ma bucur ca in sfarsit ati sesizat esentialul: faptul ca gestul autorităților este, în fond, un abuz și o ilegalitate.
În ceea pe privește prețul, ținem să subliniem că taxa nu era doar de 5 lei/lună, era de 5 lei pe metrul pătrat pe lună. De asemenea, ea se încadrează în limitele civilizate întâlnite altor orașe din România, dar și din lume.
Încă o dată, vă rog să țineți cont, dragi cititori, că un chioșc de ziare nu este carciuma sau stand de fast-food (care în Târgoviște chiar au niște taxe minuscule în comparație cu profitul zilnic. Dar ce sa faci, cand afacerea e portocalie, taxa e cu smecherie ) :)
Trimis de bogdan la 01.02.2010 09:06
poate targovistenii nu realizeaza ca fara difuzarea presei in Targoviste, care ar deveni absolut imposibila cu asemenea taxe, nu ar mai putea citi nici un ziar sau cumpara nici o revista. cum ramane cu libertatea de exprimare si cu accesul la informatie?
Trimis de Nicu la 01.02.2010 08:19
Daca consilierii locali vor fi dati in judecata pt. un vot abuziv atunci domnul Vasiliu ar trebui sa se dea in judecata si pe el. De ce? Pentru ca a votat hotararea initiala fara sa se uite pe materialul prezentat asa cum nu a avut nicio reactie cand s-a instituit nesimtita taxa de parcare de 300lei/mp. Evident, marirea ce-l vizeaza e mai mult decat un abuz marlanesc dar si sa mergi cu 5 lei din an in an.....
Adaugă comentariul tău
Din aceeași categorie
Licitație reluată la Compania de ApăBiblioteca pentru copii, executată mârșav din interes politic PDL
PDL a confiscat sediul Bibliotecii pentru copii
Moreni, în pragul disperării
Cazul Priboiu, în salba dosarelor penale
Licitație dubioasă, aprig contestată la Compania de Apă
Asasinarea economică a micilor întreprinzători
Nașul Popescu și Finul Boriga sărăcesc județul cu 17 milioane de euro
Fief de afaceri ilegale în „ograda” CJD
S-a copt buboiu' la Parcul Priboiu
Editorial
„Taxați” famiglia PDL a Elenei Udrea!
Elena Udrea, protectoarea clanului PDL din Dâmbovița, a Nașului Florin Popescu și a finului Gabriel Boriga, a ieșit zilele trecute la drumul mare cu niște texte despre... „taxe” care merită comentate. În fond, asta vrea și Elena Udrea cu ieșirile sale la rampă. Vrea să rămână în centrul atenției, să se vorbească despre ea, să provoace polemici, să trăiască mediatic. Deși rațiunea, bunul simt, onoarea ar trimite spre reculegere orice fost... [citește tot...]
Adrian TUTUIANU
Gabriel GROZAVU
PNL Targoviste
USL Targoviste
PSD Dambovita
PNL Dambovita
VALLERIANA Targoviste

publicitate
Poșta redacției: fii jurnalist !
Fii jurnalist, introdu propriile tale stiri, fotografii, scrisori deschise, sesizari in secțiunea dedicată postei redactiei.


